صف‌کشی جریان فتنه و انحرافی مقابل جریان اصیل اصولگرایی

۲۲م آذر ،

حجت الاسلام روانبخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: دو جریان فتنه و انحرافی از رسانه‌ها و تریبون‌هایی که در اختیارشان است استفاده می‌کنند و با اینکه هدفشان از لحاظ ایدئولوژیکی یکی نیست اما هر دو به دنبال قدرت‌طلبی می باشند.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ دربارهٔ نقاط اشتراک جریان فتنه و انحرافی اظهار داشت: این دو جریان ضمن اینکه اختلاف نظرهایی با یکدیگر دارند، نقطه نظرات مشترکی هم با یکدیگر دارند.

وی افزود: آنها از رسانه‌ها و تریبون‌هایی که در اختیارشان است استفاده می‌کنند و با اینکه هدفشان از لحاظ ایدئولوژیکی یکی نیست اما هر دو به دنبال قدرت‌طلبی می باشند و شعار ایران برای ایرانیان را سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام روانبخش به سیاست‌های خارجی این دو جریان اشاره و تصریح کرد: جریان انحرافی و فتنه قائل به اسلامی بودن حرکت‌های منطقه نیستند و از آن با نام بیداری انسانی یاد می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان دربارهٔ چگونگی حضور این دو جریان در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: معتقد به ائتلاف این دو جبهه نیستم اما امکان دارد این دو جبهه به صورت جداگانه مقابل جریان اصیل اصولگرایی قرار گیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.