صنعت خودرو کشور احیاء می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 صنعت خودرو کشور احیاء می شود

صنعت خودرو کشور احیاء می شود

ممتازنیوز: هیئت مؤسس انجمن تخصصی صنایع همگن تخصصی قطعه سازان خودرو کشور تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت تاسیس و شروع بکار کرد.

به گزارش ممتازنیوز، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی انجمنهای تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور، انجمن سراسری تحت نظارت مستقیم وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف کمک به احیاء صنعت خودرو کشور و با رویکرد ایجاد همکاری، هم افزایی و یکسان سازی سیاستها و اهداف فیمابین انجمن های تخصصی در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و با ارائه راهکارهای تخصصی و نوین در راستای سیاست‌زدایی از صنعت خودرو، حمایت منطقی از صنایع قطعه‌سازی و خودروسازی و پیاده‌سازی واقعی ساز و کار مدیریت بخش خصوصی کارآمد در چارچوب قوانین فعالیت می‌نماید.
بر این اساس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی خودرو کشور متشکل از انجمن های تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی استانها می باشد.
گفتنی است این انجمن با حضور در جلسات مشورتی و تصمیم سازی صنعت خودو کشور بعنوان بازوی مشاوره ای وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حوزه خودرو و قطعه سازی خواهد بود و به مرور فعالیتهای غیر حاکمیتی دولت در این حوزه در راستای سیاستهای کلی نظام و تبصره ذیل ماده ۱۵۰ قانون برنامه پنجم توسعه از سوی وزارت صنایع به این انجمن محول می گردد.
پیش از این شورای هماهنگی انجمنهای تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور در بیانیه ای خواستار طرح ضربتی احیاء صنعت خودرو شده بود و با تبیین راهکار های جدید بدنبال رفع موانع موجود در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.