صنعت خودرو کشور عملا خصوصی نیست

صنعت خودرو کشور عملا خصوصی نیست

صنعت خودرو کشور عملا خصوصی نیست

ممتازنیوز: باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرد اما از سوی دیگر نیز خودروسازان ما باید خودروهای با کیفیت تولید کنند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مجلس نیوز، سید شریف حسینی گفت: درست است تا حدی قیمت خودرو داخلی بالا و برخی از خودروهای داخلی دارای کیفیت پایین هستند، اما باید بدانیم با ورود خودروهای چینی عملا تولید خودروی داخلی متوقف خواهد شد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: خودروسازان داخلی باید از فضایی که دولت و مجلس برای جان گرفتن مجدد آنها فراهم کرده اند استفاده کنند و تلاش کنند کیفیت قطعات و خودرو تولید داخل را به استانداردهای موردنظر نزدیک کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشکالات در خودروی تولید داخل بسیار زیاد است، اما به نظر می رسد ما در گردشی افتاده ایم که سیاسیون غلبه بر متخصصین دارند زیرا در حال حاضر جابه جایی مدیران هم دست وزارتخانه نیست و حتی توان جابه جایی مدیری میانی را هم را ندارد؛ نام بخش خصوصی بر آن گذاشته ایم اما عملا بخش خصوصی نیست.
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: نباید اجازه داد با ورود و خرید خودروهای بی کیفیت چینی به نوعی به تولید داخل پشت شود؛ باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کرد از سوی دیگر نیز خودرو سازان ما باید خودروهای باکیفیت تولید کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.