صنعت گیم ایران در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از صنعت گیم ایران و با ارایه ۱۵محصول تازه در نمایشگاه بین المللی ˝گیم کانکشن فرانسه˝ حضور می یابد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بنیاد با برپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی “گیم کانکشن ۲۰۲۴” به ارایه بازیهای تازه ایرانی نظیر ارتش فرازمینی ،شبگرد و بازی های کژوال می پردازد.

کشورهای آلمان ،ژاپن ، فنلاند ،آمریکا ، ایران و …در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه که از ۱۲ تا۱۴ آذر (۳ تا ۵ دسامبر ۲۰۲۴) در شهر پاریس برگزار می گردد، حضور می یابند.

همچنین بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نظر دارد با برگزاری ۱۶جلسه در طول برگزاری نمایشگاه، به معرفی بازی های ایرانی و تبادل نظر با کشور های مطرح در زمینه تولید بازی های رایانه ای بپردازد.

نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه یک اتفاق تجاری در عرصه بازی های رایانه ای است که فرصت مناسبی را برای کشورهای مطرح در زمینه تولید گیم برای تبادل نظر و انتقال دانش فراهم می کند.

حضور مستمر و پررنگ بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مجامع و اتفاقهای بین المللی نشانگر پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه گیم و خیز بلند بازی سازان ایرانی برای تولید آثار تکنیکی و جذاب و بازاریابی در مقیاس منطقه ای و بین المللی است.

این بنیاد علاوه بر حمایت از تولید و عرضه بازی های ایرانی، زمینه اعزام و حضور بازی سازان و فعالان این عرصه را از قبل تا کنون در نمایشگاه ها و مجامع مختلف خارجی فراهم کرده است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.