صهیونیست‌ها در برابر خواسته‌های مشروع فلسطین ایستادگی می‌کنند

۱۶م آذر ،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: رژیم اشغالگر قدس سعی دارد از دستیابی ملت فلسطین به حقوق مشروع خود جلوگیری کرده و آنها را از پیگیری خواسته هایشان بازدارد.

رضا امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مخالفت‌های پی‌در‌پی رژیم جعلی صهیونیستی نسبت به جایگاه جدید فلسطین در سازمان ملل متحد، گفت: به عضویت رسیدن فلسطین به عنوان کشور ناظر غیر عضو سبب شده نتانیاهو در موضعی رسمی اعلام کند فلسطینیان با این روش نمی‌توانند به دولت مستقل دست یابند.

وی با تاکید بر کارشکنی‌های آمریکا و انگلیس در راستای جایگاه جدید فلسطین در سازمان ملل متحد، تصریح کرد: غرب با تصور واهی مبنی براینکه پیش از دستیابی فلسطین به دولت مستقل در سازمان ملل باید سیاست‌های رژزیم منحوس صهیونیستی به آنها تحمیل شود، خواهان مذاکرات میان رژیم غاصب صهیونستی و ملت مظلوم فلسطین است.

امیری‌مقدم در ادامه با اشاره به سیاست‌های شوم وخصمانه رژیم اشغالگر قدس، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با کارشکنی ‌های خود از تشکیل حکومت مستقل فلسطینی جلوگیری کرده و در روند دستیابی فلسطین به حکومت مستقل خلل ایجاد کند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان یادآور شد: رژیم اشغالگر قدس سعی دارد از دستیابی ملت فلسطین به حقوق مشروع خود جلوگیری کرده و آنها را از پیگیری خواسته هایشان بازدارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.