صهیونیست ها درمرز اردن دیوار می سازند

جام جم آنلاین: روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت رژیم اسرائیل بعد از ساخت دیوار در مرزهای خود با مصر و لبنان اکنون موضوع ساخت دیوار درمرز اردن را بررسی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از القدس العربی ، درحالیکه رژیم اسرائیل افزون بر ساخت دیوار حائل در کرانه باختری رود اردن به ساخت دیوار در مرزهای خود با مصر و لبنان ادامه می دهد ، منابع اسرائیلی اعلام کردند که کابینه این رژیم درحال بررسی ساخت دیواری حائل در مرزهای سرزمین های اشغالی با اردن که از مرزهای دیگر طولانی تر به شمار می رود ، است.

” عیران اوفیر ” رئیس بخش ساخت دیوارها در وزارت جنگ رژیم اسرائیل گفت : بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دستوراتی برای شروع بررسی ساخت دیواری حائل در امتداد مرزهای اسرائیل (سرزمین های اشغالی ) با اردن صادر کرده است تا این دیوار مانعی برای ورود همه کسانی باشد که قصد نفوذ به داخل سرزمین های اشغالی را دارند.

اوفریادآورشد: کار ساخت دیوار حائل در مرزهای سرزمین های اشغالی با مصر و در اطراف شهر ایلات ، اوایل سال آینده (۲۰۲۲) به پایان می رسد و تا به حال بخشی از این دیوار به طول ۱۸۱ کیلومتر از مجموع ۲۲۷ کیلومتر طول دیوار ساخته شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.