صیاد شیرازی یک الگو در مدیریت و عرصه سیاست بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در پانزدهمین سالگرد شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی که در ستاد ارتش برگزار شد، گفت: شهید صیاد شیرازی انسانی با بصیرت، مؤمنی با معرفت و عنصری با عبادت و انسانی الگو بود که بینشی علوی داشت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی ستاد ارتش، وی خطاب به ارتشیان حاضر در این مراسم گفت: شهادت شهید صیاد شیرازی، باعث تقویت متدینین جامعه بود. به نحوی که شهادت صیاد، عاشورایی پیش از عاشورا ایجاد کرد و تشییع جنازه و مجالس ایشان فرصتی جدید بود که باعث تحول سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه شد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مگر این اتفاق برای همه می افتد که شهادتش آنقدر با برکت باشد و این نتیجه اخلاص شهید صیاد شیرازی بود.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به مدیریت شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اظهار داشت: صیاد تنها نظامی صِرف نبود بلکه یک انسان فرهنگی، بنده پاک خدا و انسانی با بصیرت بود. صیاد شیرازی تنها الگوی نظامیان نیست بلکه یک الگو در مدیریت و عرصه سیاست استوی اضافه کرد: ساز و برگ دفاعی ما که تبدیل به قدرت برتر منطقه شده است، آیا جز یه دلیل مدیریت، دوراندیشی و رفع نیازهای کشور توسط انسان هایی همچون صیاد شیرازی است؟

امام جمعه موقت تهران با بیان این که زندگی و شهادت صیاد شیرازی روشنگر بود، تصریح کرد: خون صیاد، روح جدیدی در پیکره نظام دمید چرا که صیاد مصداق یک انسان بابرکت و در محراب عبادت، عبد صالح خدا و نماز شب خوان بود.

وی در ادامه به ویژگی ارتشیان خدا از دیدگاه امیرالمومنین پرداخت و گفت: طبق حدیث امیرالمومنین (ع) ارتشی ها برای ملت دژی مستحکم و مایه آرامش هستند که مسئولین در صحنه بین الملل با اتکا به آنها می توانند با قدرت صحبت کنند. همچنین موجب عزت دین و ایجاد امنیت هستند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مسئولین نظام به شما نظامیان مباهات می کنند و قدرت شماست که بازدارندگی برای کشور بوجود آورده است و آمادگی، سلحشوری، حماسه آفرینی و ذوب ولایت بودن شما باعث عزت دین است.

صدیقی در ادامه گفت: صیاد شیرازی صیاد دلها بود و اگر صیاد اینگونه دل در گرو خداوند نداشت اینطور در دلها نمی ماند که بعد از این همه سال از شهادتش همچون ستاره ای در آسمان عزت می درخشد و یوسف وار در دلها جا باز کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.