ضامن وام ازدواج حذف می‌شود

مدیر گروه برنامه ریزی ازدواج و نهاد خانواده وزارت ورزش و جوانان از ارائه بسته پیشنهادی روز ازدواج پس ازنهایی شدن این بسته به هیئت دولت خبر داد.

نوشین نبئی  با اشاره به کامل شدن بسته پیشنهادی روز ازدواج پس از ارائه پیشنهادات و خدمات تمامی دستگاه‌ها، گفت: این بسته هنوزنهایی نشده است ولی پس از تکمیل این بسته در وزارتخانه به هیئت دولت می‌رود و به محض مصوب شدن اطلاع رسانی می‌شود.
 وی در مورد محتویات بسته پیشنهادی روز ازدواج، اظهارکرد: حذف معرفی ضامن برای وام ازدواج و استفاده از یارانه زوجین به عنوان ضمانت نامه و تسریع در اجرای مصوبه حذف ضامن از بندهای این بسته پیشنهادی است.

 

ارائه وام دو میلیونی به دامادان زیر۲۵ سال وعروس‌های با مهریه ۱۱۰ سکه

نبئی درباره‌ دیگر محتویات بسته پیشنهادی روز ازدواج افزود: تسریع در اجرای مصوبه افزایش دو میلیون تومانی وام ازدواج مبنی بر داشتن چهار شرط کمتر از ۲۵ سال بودن داماد، مهریه ۱۱۰ سکه‌ای عروس، فوت پدر یکی از زوجین و دانشجو یا طلبه بودن ازدیگرپیشنهادهای این بسته است.

وی همچنین به اختصاص یافتن اولویت استخدام دستگاه‌های اجرایی به جوانان متاهل، پیگیری و به ثمر رسیدن پوشش بیمه‌ای مشاور خانواده، تصویب طرح سامانه ملی ازدواج در بسته پیشنهادی روز ازدواج اشاره کرد.

 
یک سوم ظرفیت مسکن مهر به زوج‌های جوان
مدیر گروه برنامه ریزی ازدواج و نهاد خانواده وزارت ورزش و جوانان در پایان به دو پیشنهاد مهم دیگر در این بسته اشاره کرد و گفت:‌ تخصیص یک سوم ظرفیت مسکن مهر به زوج‌های جوان و تدوین لایحه مشاوره‌های اجباری قبل و بعد از ازدواج و قبل از طلاق توسط وزارت دادگستری به همراه وزارت کشور از پیشنهادات مهم این بسته است که امیدوار به تصویب آنها در هیئت دولت هستیم.
۴۷۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ميلاد:

    من الان یک سال که برای وام ازدواجی اقدام کردم و وقتی میرفتیم کافینت میگفتن اس ام اس براون میاد وبعد هم خبری نشد و وقتی چند بار رفتیم گفتن اسمتان دراومده بود و حذف شده والان دوباره درحال اقدام هستیم وبازم هم مثل قبلادارن اذیت میکنن یا مهلت وام ازدواجی تاکی اعتبار دارد.؟؟؟

  2. يوسف اروجي:

    احتراما” باستحضار می رساند ضامن حذف شود و مبلغ وام بیشتر شود.
    با تشکر

  3. hamed:

    الان با این اوضاع احوال خود وام ازدواجو دارن حذف میکنن نه ضامنشو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.