ضرب و شتم پرستاران ادامه دارد؛مضروب شدن دو پرستار در فسا – اخبار اجتماعی

ماجرای ضرب و شتم پرستاران در مراکز درمانی تمامی ندارد. زیرا در تازه ترین خبر، دو نفر از این پرستاران دوباره مورد حمله بیماران و همراهان آنها قرار گرفته و به شدت مجروح شده اند. 
سعادت الله امیری رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری فسا از ضرب و شتم دو نفر از پرستاران به دست اراذل و اوباش بعد از انجام اقدامات مراقبتی آنان در بیمارستان خبر داد و افزود: جمعه گذشته دو نفر از ازاذل و اوباش در فسا که بر اثر چاقوخوردگی به بیمارستان مراجعه کردند و اقدامات درمانی و مراقبتی برای آنان انجام شد اما در حدود ساعت یک بامداد این افراد که با چند نفر از دوستان و همراهانشان در بیمارستان بودند و نظم بیمارستان را به هم زده بودند با تذکر پرستاران مواجه شدند که ناگهان به سمت پرستاران حمله ور می شوند و دو پرستار بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی گفت: بر اثر ضرب و شتم این افراد دو پرستار بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) فسا مجروح شدند. یکی از این پرستاران مجتبی زارع پور بود که مچ دستش شکست و دیگری عباس کرمی که دچار شکستگی کتف شد و صورتش نیز بر اثر ضربه آسیب دید.

امیری گفت: ۲ نفر از ضاربان اکنون دستگیر شده و در اختیارات مقامات انتظامی و قضایی هستند و پرستاران نیز بعد از اقدامات اولیه درمان برای طی مراحل قانونی رسیدگی به شکایتشان به مراجع قضایی و انتظامی فسا مراجعه کرده اند و مراحل رسیدگی قضایی ادامه دارد اما مسئله مهم این است که متأسفانه هنوز پرستاران در محل کار خود امنیت ندارند و هر چند وقت یکبار شاهد بروز چنین حوادثی هستیم که سلامت، امنیت و حتی جان پرستاران را در حین کار تهدید می کند.

وی گفت: از مسئولان وزارت بهداشت می خواهیم برای جلوگیری از بروز چنین حوادث دلخراشی که علاوه بر آسیب جسمی به آسیب روانی در محیط کاری مراکز درمانی منجر می شود، اقدام کنند.
۴۵۳۰۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.