ضرورت استفاده از روش‌های نوین برای اطلاع رسانی در جهت بی اثر کردن تحریم‌ها

۱۶م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: با توجه به اینکه شبکه‌های برون مرزی ایران توسط آمریکا تحریم شده‌اند صدا و سیما باید از روش‌های نوین به ویژه فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی استفاده کند تا تحریم‌ها علیه ایران بار دیگر بی‌اثر شود.

فواد ایزدی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا گفت: صدا و سیمای ایران تنها رسانه‌ مخالف سیاست‌های آمریکا بوده و به همین خاطر توسط آمریکا تحریم شده است.

وی تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد افکار عمومی مردمش را در چارچوب خاصی قرار دهد تا پیامی از رسانه‌های ضد سلطه ایالات متحده به آنها نرسد.

ایزدی با بیان اینکه مواضع آمریکا نسبت به ایران همواره غیر منطقی بوده، اظهار داشت: با توجه به اینکه شبکه‌های برون مرزی ایران توسط آمریکا تحریم شده‌اند صدا و سیما باید از روش‌های نوین به ویژه فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی استفاده کند تا تحریم‌ها علیه ایران بار دیگر بی‌اثر شود.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: تحریم در تصمیم و اراده مردم ایران بی‌اثر بوده و بعید است که تحریم‌های بعدی بتواند تاثیر گذار باشد چرا که هم اکنون در بین نخبگان سیاست خارجی آمریکا بر سر اعمال تحریم بر علیه ایران اختلافات بسیاری وجود دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.