ضرورت انتقال۹۹ درصد فعالیت های کانون های پرورش فکری کودکان ونوجوانان به داخل مدارس

۲۰م دیماه ،

وزیر آموزش وپرورش گفت:۹۹درصد فعالیت های آموزشی ، پرورشی و تربیتی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به داخل مدارس منتقل خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  وزارت آموزش وپرورش ، دکتر حاجی بابایی با اعلام این مطلب افزود : کانون های پرورش فکری کودکان ونوجوانان یکی از مهم ترین پایگاه های تربیتی کشورند  که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت های مفید و موثری در مسیر تعلیم و تربیت انجام می دهند.
 وی با اشاره به اینکه کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور از سازمان های فعال زیر مجموعه وزارت آموزش وپرورش به شمار می روند، افزود : توسعه و ارتقای  فعالیت  های تعلیم و تربیت در مدارس بویژه  در حوزه پرورشی در دستور کار مدیران کل آموزش وپرورش کشور قرارگرفته است  که برای تحقق این هدف ۹۹ درصد فعالیت های کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشوربه داخل مدارس منتقل می شود . 
وزیر آموزش وپرورش اضافه کرد : با انتقال فعالیت های  کانون ها به داخل  مدارس انواع فعالیت های فرهنگی ، تربیتی و آموزشی شامل نمایشگاه های کتاب ، کلاس های آموزشی و تقویتی ، برنامه های فرهنگی ، هنری ، بخش فیلم و انیمیشن  در داخل مدارس برگزار خواهد شد. 
دکتر حاجی بابایی  تصریح کرد  : برای تحقق کامل این هدف ۳ تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  با معاونت های آموزش ابتدایی ، آموزش متوسطه  ،  پرورشی  و فرهنگی  وزارت آموزش و پرورش در حال انعقاد است .
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به کانون های زبان بعنوان یکی  از مراکز زیر مجموعه وزارت آموزش وپرورش که   در خارج از محیط مدرسه فعالیت می کنند ، افزود : براساس سیاست  های تحولی وزارت آموزش و پرورش تمام کانون های زبان در سراسر کشور به داخل مدارس منتقل خواهند شد و  این مراکز می توانند در نوبت بعدازظهر مدارس فعالیت کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.