ضرورت بازنگری درباره بازگشایی سفارت انگلیس از سوی دولت

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر تحکیم وحدت اسلامی گفت: امیدوارم به همان نحوی که مجلس شورای اسلامی واکنش محکمی به این مسئله داشت، دولت نیز در خصوص بازگشایی سفارتخانه و روابط بین ایران و انگلیس تجدید نظر کند، این تجدید نظر می‌تواند مفید واقع شود.

“علی بیانی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه خیانت دولت انگلیس به جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک حادثه دیپلماتیک بزرگی بود که می‌توان آن را مثبت ارزیابی کرد، اما به نظر می‌رسد دیدار رئیس دکتر روحانی با نخست وزیر انگلیس باید با تأمل بیشتری صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به سخنان کامرون در مجمع عمومی سازمان ملل، تصریح کرد: هنوز ۲۴ ساعت از دیدار رئیس جمهور کشورمان با نخست وزیر انگلیس نگذشته بود که وی سخیف‌ترین جملات را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرد.

دبیر تحکیم وحدت اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دکتر روحانی در هیج کدام از سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها اشاره‌ای به این مسئله نمی‌کند، اضافه کرد: سکوت رئیس جمهور و دستگاه دیپلماسی در قبال یاوه‌گویی‌های کامرون باعث رنجش خاطر تشکل‌های دانشجویی و در کل ملت ایران شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین امیدوارم به همان نحوی که مجلس شورای اسلامی واکنش محکمی به این مسئله داشتند، دولت نیز در خصوص بازگشایی سفارتخانه و برقراری روابط با این کشور تجدید نظر کند که امیدواریم مفید واقع شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.