ضرورت برخورد با کاندیداهایی که سبب ناامنی در انتخابات می‌شوند

۱۴اردیبهشت،

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احزاب،گروه‌ها،نامزدها و طرفدارانشان که بخواهند به ناامنی در انتخابات دامن بزنند به جد برخورد می‌کنیم.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تامین امنیت انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: این کار وظیفه دستگاههای امنیتی از جمله وزارت اطلاعات،نیروی انتظامی و سپاه است که تدابیر لازم را در جهت برقراری امنیت انتخابات دوره یازدهم به عمل آورند.
 
وی با اشاره به این که مجلس صرفا کار نظارتی انجام می‌دهد ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی و در راس آن مجلس روند برنامه‌ کاندیداهای انتخابات را در جهت ایجاد امنیت نظارت می‌کند و به این دلیل که شاهد فتنه‌هایی مانند فتنه ۸۸ نباشیم،دستگاههای امنیتی را به مجلس فراخوانده‌ایم تا برآورد و برنامه‌های امنیتی خود را در راستای ایجاد امنیت انتخابات ۹۲ ارائه داده و با نظارتی که مجلس دارد بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد.
 
آصفری با ذکر این مطلب که به شدت با ایجاد کنندگان ناامنی در انتخابات برخورد می‌شود تصریح کرد: مطمئنا با هرگونه عملکردی از سوی احزاب،گروه‌ها،نامزدها و طرفدارانشان که بخواهند به ناامنی در انتخابات دامن بزنند به جد برخورد می‌کنیم.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حتی اگر رسانه‌ها بخواهند اقداماتی در جهت زمینه‌سازی برای ناامنی در انتخابات صورت دهند مجلس در مقابله با آن‌ها ورود پیدا کرده و برخورد خواهد داشت.
 
وی در پایان اظهار داشت: به دستگاههای امنیتی ابلاغ شده که برنامه‌های خود را برای تامین امنیت انتخابات شرح دهند و کمیسیون امنیت ملی هم نقش نظارتی خود در این مسئله را ایفا می‌کند.
 
انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.