ضرورت تشکیل حزب فراگیر با شناسنامه معین و رهبری شاخص

اردیبهشت ۱۴۰۳

سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تشکیل حزب فراگیر با شناسنامه معین و رهبری شاخص در جناح اصولگرایی، ضروری است.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با تاکید بر ضرورت تشکیل حزب فراگیر در جناح اصولگرایی گفت: تشکیل یک حزب فراگیر اگرچه اهمیت دارد، اما این امر مستلزم بررسی جوانب موضوع و مطالعه و آینده‌نگری است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تصریح کرد: تشکیل حزب فراگیر با شناسنامه معین و رهبری شاخص در جناح اصولگرایی، ضروری است.

وی با اشاره به اصل ۲۶ قانون اساسی مبنی بر آزادی فعالیت احزاب و تشکل‌ها در نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: برای توسعه هرچه بیشتر مردم‌سالاری دینی باید تحزب گرایی نهادینه شود و از ملزومات این امر، تشکیل احزاب فراگیر است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان ادامه داد: تولید اندیشه سیاسی، توسعه مردم‌سالاری دینی و ایجاد کانالی برای شریک‌کردن مردم در ساختار قدرت، از کار ویژه‌های احزاب محسوب می‌شود.

سجادی با اشاره به تجربه موفق حزب جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب اسلامی افزود: یکی از کارهای مهم احزاب فراگیر، کادرسازی برای اداره کشور است؛ در حال حاضر اکثر نیروها و شخصیت‌های برجسته و بارزی که در بطن نظام فعالیت می‌کنند، محصول حزب جمهوری اسلامی می باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در پایان خاطر نشان کرد: شکل گیری احزاب فراگیر مانع از حضور دسته‌ها و گروه‌های فاقد شناسنامه در ساختار قدرت می‌شود، و این امر فرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخگویی به مردم را نهادینه می‌سازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.