ضرورت راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق در پارک ملی گلستان/ پارک ملی این استان در انتظار مدیریت جهادی مسئولان است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مردم گرگان در مجلس با تاکید بر احداث پایگاه اطفای حریق در پارک ملی این استان ، گفت: پارک ملی گلستان در انتظار مدیریت جهادی مسئولان است.

“رحمت‌الله نوروزی” نماینده گلستان و علی‌آباد کتول در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آتش‌سوزی بیش از ۲هزار هکتار از پارک ملی گلستان، گفت: متاسفانه هر سال شاهد اتفاقات ناگوار در جنگل‌های استان گلستان هستیم که طعمه حریق می‌شوند.
 
وی ادامه داد: به دلیل عدم امکانات و تجهیزات مدرن در چند روز اخیر نیز جنگل‌های این استان به شکل وسیع دچار آتش سوزی شدید شد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف سازمان محیط‌زیست و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیز‌داری در مهار این آتش‌سوزی اظهار داشت: متاسفانه کارکرد این سازمان‌ها در حد گفتار درمانی بوده و آنگونه که باید انجام وظیفه نکردند.
 
نماینده مردم گرگان در مجلس، با تاکید بر ضرورت راه اندازی یک پایگاه اطفای حریق در پارک ملی این استان، گفت: سازمان‌های مربوطه باید درصدد تشکیل  NGO ها باشند تا حوادثی از این دست دوباره تکرار نشود.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین ذیربط با عزم ملی و مدیریت جهادی در انجام تعهدات خود  پایبند بوده تا در آینده شاهد حوادث ناگوار دیگری نباشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.