ضرورت رفع تنگناهای موجود در بودجه سازمان زندان‌ها از سوی نمایندگان

۳۰م دیماه ،

اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: با توجه به تنگناهایی که در ارتباط با بودجه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با آن مواجه هستیم خواستار کمک از نمایندگان مجلس در جهت تامین بودجه شدیم.

“غلامحسین اسماعیلی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران در رابطه با بازدید نمایندگان از زندان “اوین”، اظهار داشت: نمایندگان طی ۶ ساعت تقریبا ازتمام بخش‌های زندان بازدید کردند.

وی ادامه داد: در ابتدای ورود نمایندگان به زندان اوین از وضعیت و ساختار زندان، طبقه‌بندی ساختمان زندان، جداسازی زندانیان و فعالیت‌هایی که در آموزش و اصلاح زندانیان صحبت شد و اعلام رضایت خود را از حضور نمایندگان اعلام کردم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور با اشاره به تنظیم بودجه سال ۹۲ تصریح کرد: با توجه به تنگناهایی که در ارتباط با بودجه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با آن مواجه هستیم خواستار کمک از نمایندگان مجلس در جهت تامین بودجه شدیم.

گفتنی است؛ دوشنبه دوم بهمن مهدی دواتگری، محمدرضا محسنی‌ثانی، صفر نعیمی رز و حجت‌الله خدایی سوری چهار عضو کمیته امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازداشتگاه اوین تهران بازدید کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.