ضرورت نهادینه سازی فرهنگ جهاد و ایثار در مدیریت کشور

۰۹م اسفند ،

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف کشور اعلام کرد:

شهروندان رضایتمندی خود را از عملکرد چند ساله مدیریت شهری با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران در یادواره شهدای نارمک اعلام کردند.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، حجه الاسلام صادق زاده معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای  امر به معروف و نهی از منکر کشور، با بیان این مطلب گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس فرصتی است تا نسل پویا و جوان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
 
وی افزود: در صورت نهادینه شدن فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه، دیگرشاهد ناهنجاریها، بد اخلاقی ها و مشکلاتی که امروزه دامنگیر جامعه است، نخواهیم بود.
 
صادق زاده تصریح کرد: هر گاه جامعه با چنین رویکردی اداره شود بی شک شاهد افزایش رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد مسئولان خواهیم بود.
 
امام جماعت مسجد جامع  نارمک تصریح کرد: با توجه به عملکرد درخشان و چشمگیر دکتر قالیباف شهردار تهران در چند سال اخیر در سطح شهر، خوشبختانه رضایتمندی شهروندان با حضور ایشان در یادواره شهدای نارمک به عینه مشخص بود.
وی افزود: مردم فهیم ایران اسلامی همواره در همه صحنه ها حضور چشمگیر داشته اند و از مسئولان، خدمت بیشتر و عمران و آبادانی جامعه اسلامی ایران را می خواهند.
 
صادق زاده تاکید کرد: مردم ولایتمدار همواره از مسئولان دلسوز و خدمتگزار که با هدف ارتقای همه جانبه جامعه و شهر تلاش چشمگیر دارند حمایت می کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.