ضریب بیمه های زندگی در صنعت بیمه کشور افزایش می یابد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین با انتقاد از ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور گفت : ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور ۷ درصد است که در مقایسه با کشورهای توسعه یافته (۵۶ درصد) فاصله زیادی داریم. .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم حمیدی در مراسم رونمایی از تازه ترین طرح بیمه ای بیمه ایران با نام  بیمه “مان”‌ با بیان اینکه درآسیا نیزضریب نفوذ بیمه های زندگی بیش از ۷۰ درصد است ، افزود:‌ ضریب نفوذ بیمه های زندگی درایران در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است و  درصدد هستیم با ارائه تازه ترین طرح خود این ضریب را  افزایش دهیم و به استانداردهای جهانی نزدیک تر شویم. 

وی درخصوص ویژگی های این طرح به نداشتن محدودیت سنی دراین بیمه نامه اشاره کرد و افزود :‌ با برداشتن این محدودیت می توانیم ضریب نفوذ بیمه را به طرز گسترده ای افزایش دهیم زیرا مشتریان بیشتری دربازار هدف قرار گرفته اند  و برای خرید این بیمه نامه اقدام خواهند کرد. 

همچنین انعطاف پذیری در پرداخت حق بیمه از سایر مزایای این بیمه نامه جدید است که بیمه ایران برای افزایش تعداد بیمه گذاران بیمه های زندگی در همین زمینه تسهیلات دیگری در نحوه پرداخت حق بیمه درنظر گرفته است که بیمه گذار با استفاده از این تسهیلات می تواند به صورت ماهانه ، سه ماه یکبار و یک جا حق بیمه خود را پرداخت کند.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین اضافه کرد: پرداخت ۲۵ درصد از سرمایه در مواردی که بیمه شده به آن نیاز دارد به خصوص درزمان بیماری از دیگر مزایای این طرح جدید بیمه ای است.  
علاوه براین در این طرح پوشش رایگان فوت براثر حادثه نیز دیده شده که ۵ میلیون ریال است.

حمیدی اضافه کرد : پوشش درمان سرطان از دیگر ویژگی های این بیمه است ، در این بیمه نامه برخلاف سایر موارد سرطان از پنج بیماری خاص جدا شده و به طوراختصاصی این بیماری دراین بیمه نامه تحت پوشش قرار گرفته است. 

به گفته وی بیمه ایران برای پوشش بیمه سرطان دراین طرح  
۳۰۰ میلیون ریال درنظر گرفته است که به بیمه گذار درصورت مبتلا شدن به این بیماری پرداخت می شود. مدیرعامل بیمه ایران معین درادامه طرح، پرداخت مستمری تا ۱۰ سال را از دیگر مزایای این بیمه نامه جدید برشمردو افزود:‌ دراین بیمه نامه بیمه گذار می تواند تا ۱۰ سال مستمری از شرکت بیمه از محل اندوخته ها دریافت کند که درسایر بیمه نامه های مشابه این مهم دیده نشده است. 

وی با اشاره به رویکرد جدید بیمه ایران مبتنی بر استفاده ازتوسعه و ارائه خدمات الکترونیک، اظهارداشت: با امکاناتی نرم افزاری و سخت افزاری که دراین شرکت تدارک دیده شده است ‌بیمه گذاران می توانند درهرلحظه از آخرین وضعیت بیمه نامه خود به صورت آنی مطلع شوند. 

میدی درباره نام و عنوان تازه ترین طرح بیمه ای بیمه ایران با عنوان “مان”‌ یادآور شد:مان به معنای نگهبان،احترام و بنیان خانواده است، همچنین مان اندیشه،تفکر،خانه و دودمان را در بر می گیرد علاوه براین نماد ماندگاری،امید و نشاط درخانواده های ایرانی است و با این نام تلاش خواهیم کرد در تمامی خانه های ایران نفوذ کنیم. 

به گفته وی برای طراحی و عرضه این بیمه نامه کارشناسان ارشد این شرکت نزدیک به ۱۲۰۰ ساعت کار تخصصی در کارگروه های مختلف انجام داده اند تا این طرح آماده عرضه به متقاضیان شود.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.