ضوابط واردات ماشین آلات معدنی و راهسازی مستعمل غیر اسقاطی اعلام شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی ضوابط واردات ماشین آلات معدنی و راهسازی مستعمل غیر اسقاطی و با نشان معتبر جهانی ابلاغی توسط وزارت صنعت ، ومعدن وتجارت را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی ضوابط واردات ماشین آلات معدنی و راهسازی مستعمل غیر اسقاطی و با نشان معتبر جهانی ابلاغی توسط وزارت صنعت ، ومعدن وتجارت را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.
 
در متن این بخشنامه آمده است:به پیوست تصویر نامه  مورخ ۹۳٫۴٫۳۱ اداره کل مقررات صادرات و واردات به انضمام تصویر تصویب نامه مورخ ۹۳٫۴٫۲۵ هیات محترم وزیران موضوع واردات ماشین آلات معدنی و راهسازی مستعمل غیر اسقاطی و با نشان معتبر جهانی ابلاغی توسط وزارت صنعت ، ومعدن وتجارت وبا ارز متقاضی و تا پایان سال و تحت ردیف تعرفه مورد اشاره و با قدمت حداکثر ده سال ارسال می گردد.

 خواهشمند است دستور فرمائید پس از ارائه ثبت سفارش معتبر و انطباق کامل آن با ماشین آلات راهسازی وارداتی از هر حیث، با فهرست پیوست و با اخذ مجوزهای قانون و مقرراتی از جمله استاندارد و محیط زیست و با رعایت کامل مقررات اقدام لازم معمول نمایند.

 بدیهی است بخشنامه موصوف صرفاً جهت گمرکات اختصاصی ترخیص ماشین آلات راهسازی بوده و برای سایر گمرکات جهت اطلاع می باشد.

– .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.