طالب‌لو: با آمدن قلعه‌نویی همه خیال کردند به استقلال می‌روم/ احتمال حضورم در تراکتورسازی وجود دارد

به گزارش خبرآنلاین؛ او منتظر است که ۳ یا ۴ هفته دیگر به بهبودی کامل دست یافته و کار دروازه‌بانی را شروع کند. طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد وضعیت فعلی‌اش می‌گوید:«‌ تمرینات سبک خودم را آغاز کرده‌ام و قرار است فردا یا یکشنبه همراه با دکتر نوروزی جلسه‌ای با پزشک معالجم داشته باشیم تا وضعیتم به طور کامل مشخص شود. ۴۰ روز از جراحی دستم می‌گذرد و فکر می‌کنم ۳ تا ۴ هفته دیگر تمرینات دروازه‌بانی را هم شروع کنم.»

از طالب‌لو در مورد وضعیت فعلی‌اش و همچنین موضوع پیوستنش به استقلال سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«‌ چند پیشنهاد از تهران و شهرستان دارم ولی هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. پیشنهاد استقلال هم به قبل از بازی این تیم مقابل سپاهان مربوط می‌شود که از طرف آقای فتح‌الله‌زاده‌ با من تماس گرفتند ولی اتفاقاتی که برای این باشگاه افتاد و همچنین مسائلی که در فصل نقل و انتقالات بود باعث شد که این موضوع دیگر پیگیری نشود.»

دروازه‌بان سابق استقلال در قسمتی از حرف‌های خودش تاکید می‌کند:«‌ بعد از آن تماسی که صورت گرفت تا به امروز دیگر هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته و پیشنهادی نداده است. این در حالی است که وقتی آقای قلعه‌نویی سرمربی استقلال شد خیلی‌ها خیال کردند من به این تیم می‌روم و حتی طرفداران استقلال به من تبریک می‌گفتند ولی در نهایت دیدید که چنین اتفاقی نیفتاد.»

طالب‌لو در پاسخ به این سوال که آیا از منتفی شدن حضورت در استقلال ناراحت هستی می‌گوید:« خیر ناراحت نیستم. من فقط به استقلال فکر نمی‌کردم ولی گفته بودم که اگر پیشنهاد داشته باشم اولویتم استقلال خواهد بود. حالا به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنم.»

طالب‌لو در مورد وضعیت حضورش در تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان می‌کند:« مذاکره من با تراکتور درست است و هر دو طرف علاقمند هستیم که این همکاری صورت بگیرد. من قبلا هم گفته بودم که بعد از استقلال و پرسپولیس تیم‌های شاهین و تراکتور پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند. احتمال حضورم در تراکتور وجود دارد و فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر وضعیتم مشخص شود.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.