طراحان “جریان سوم” با علم کردن شعار”مردم در صحنه می باشند” به دنبال کنار زدن روحانیت و احزاب سیاسی در انتخاباتند

۳۰م آذر ،

عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اصطلاح جدید “جریان سوم”‌ که اخیرا در برخی رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود به دنبال ناکارآمد جلوه دادن جریان اصول‌گرای سنتی در انتخابات است، گفت:‌ ممکن است این جریان در پایان کار با اصلاح‌طلبان افراطی همچون دو لبه قیچی علیه نظام و رهبری عمل کنند.

احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اصطلاح جدید “جریان سوم”‌ که اخیرا در برخی رسانه‌ها از لزوم حضور آن در فضای سیاسی کشور سخن گفته می‌شود، اظهار داشت: ظاهرا این جریان به دنبال نه گفتن به دو جریان اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی و ناکارآمد جلوه دادن آنها برای حضور در انتخابات است.

نیک‌فر با بیان اینکه طراحان “جریان سوم” در تلاشند وانمود کنند مدافعان امروز دولت می‌توانند در آینده،  کشور را اداره کنند، افزود: این جریان همچنین به دنبال نه گفتن به احزاب و تشکل‌ها و علم کردن شعار “مردم‌گرایی” در انتخابات است.

عضو جامعه اسلامی مهندسین در اینباره افزود: مدافعان “جریان سوم” با علم کردن شعار”مردم در صحنه می باشند” به دنبال کنار زدن روحانیت و احزاب سیاسی در انتخابات است.

وی در پاسخ به این سوال که “آیا این جریان می‌تواند در بین مردم پایگاه کسب کند” عنوان کرد: مردم انقلاب، نظام و کشورشان را دوست دارند و آینده آن برایشان مهم است؛ گرچه ممکن است از مسئولین و مجریان گلایه‌مند باشند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: مردم مسلمان ایران با روحانیت و علما دمساز و همراه می باشند؛ اما قبل این جریانی که با عنوان جدید “جریان سوم” مطرح شده است، نشان می‌دهد که با مراجع و روحانیت همراهی ندارد.

نیک‌فر گفت: این جریان درحالی به اصول‌گرایان سنتی نه گفته است که اصول‌گرایان سنتی به تابعیت از جامعتین اعتقاد دارند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه آنچه در باطن “جریان سوم” می‌گذرد هنوز آشکار نیست، اظهار داشت: ممکن است این جریان در پایان کار با اصلاح‌طلبان افراطی که همان فتنه‌گران می باشند همچون دو لبه قیچی علیه نظام و رهبری عمل کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.