طراحی وانتی جدید بر پایه پژو GLX

یکشنبه ۱۱ تیر – ۰۵:۲۱:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – ایران خودرو به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان و توسعه سهم خود در بازار، وانت جدیدی به بازار عرضه خواهد کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول، با بیان این مطلب گفت: وانت جدید پی.یو۱(PU1) قرار است در نیمه دوم سال جاری به خطوط تولید ایران خودرو به پیوندد.
وی افزود: این وانت جدید که بر پایه پلت فرم ۴۰۵ ساخته می شود، در مرحله طرح و توسعه و تدارک قطعات جدید است.
سلیمانی اضافه کرد: پس از انجام آزمون های گوناگون که در دست تدوین است، این محصول در بهمن ماه سال جاری، وارد چرخه تولید خواهد شد.
وی، موتور این محصول را نسخه بهبود یافته موتور او.اچ.وی.جی به نام او اچ وی جی۲ نام برد که ۱۷۰۰ سی سی پایه گاز سوز و از استاندارد آلایندگی یورو۴ برخوردار است.
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو، کاهش مصرف سوخت را از جمله مزایای این موتور بر روی وانت جدید برشمرد و متذکر شد: تغییراتی روی مانیفولد و کنیستر انجام شده که کاهش قابل توجه مصرف سوخت را در پی دارد.
وی وزن خودرو با سرنشین و بار را کمتر از دو تن ذکر کرد(وزن خودرو یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم است)و افزود: این محصول استانداردهای ۵۵گانه اجباری را تامین می کند و مخازن سوخت آن زیر اتاق بار نصب می شود.
سلیمانی در خصوص نصب موتورهای دیگر روی این وانت بیان کرد: به منظور سهولت حرکت در وضعیت بار سنگین، قوای محرکه در خودروهای باری حتما باید دیفرانسیل عقب باشد و در حال حاضر تنها موتور دیفرانسیل عقب ما او.اچ.وی.جی است.
وی اظهار داشت: نمونه وانت جدید دو سال پیش به نمایندگی های ایران خودرو معرفی و بر اساس نظرات نمایندگان، بهبودهایی در حجم اتاق بار ایجاد شد.
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو ، فضای بهتر کابین، کولر، فرمان هیدرولیک و ای.بی.اس را از جمله امکانات وانت جدید عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمان بندی، سال آینده ۳۰ هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۱۱۷۲۱۵۹۱۷۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.