طراحی باریک‌ترین صفحه‌ نمایش منعطف گوشی

۱۲ تیرماه ۱۳،

صفحه‌نمایشی توسط ال جی طراحی شده که اندازه‌ای ۵٫۲ اینچی (۱۳ سانتی‌متری) و قطر ۲٫۲ میلیمتری دارد و با کیفیت فول اچ دی از وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردار است.
 
شرکت ال جی مدعی شده که این صفحه نمایش باریک‌ترین ال سی دی با کیفیت فول‌ اچ دی است که می‌تواند بازار گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند. همچنین این ال سی دی از روشنایی بیشتری نسبت به سایر رقبا بهره می‌برد.
 
یکی از مسوولان شرکت ال جی در این رابطه گفت: ال جی مسیری را که آغاز کرده است ادامه خواهد داد تا بتواند درهای تازهی روی صنعت تلفن‌های هوشمند و تبلت بگشاید.
 
سی‌نت در این رابطه نوشته است: ماه قبل شرکت ال جی به تولید انبوه ال سی دی‌های منعطف و ضد ضربه اقدام کرده است. استفاده از این تکنولوژی سبب شده تا علاوه بر انعطاف، صفحه‌های نمایش‌ این شرکت باریک‌تر از سایر ال سی دی ها باشد.
 
البته نباید این موضوع را از قلم انداخت که شرکت ال جی در زمینه‌ی ساخت صفحه نمایش‌ پیشرفته تنها نیست و کمپانی‌هایی همچون سامسونگ، نوکیا و اپل سال‌هاست که در حال کار کردن برروی صفحه‌نمایش‌های منعطف می باشند.
 
علاوه بر این شرکت نوکیا در حال کار کردن روی موبایل‌های متشکل از صفحات کربنی است که این صفحات از قوی‌ترین، سبک‌ترین و باریک‌ترین مواد ساخته شده‌اند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.