طراحی صندوق صدقات چوبی / پرداخت صدقه از طریق کارت‌های شهروندی

۲۸ آبان ،

3-685.jpg

بنا بر اظهارات معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، هفت میلیون صندوق صدقات کوچک و ۲۷۰ هزار صندوق صدقات بزرگ پایه‌دار در سراسر کشور توزیع شده است.

سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از طراحی صندوق صدقات چوبی و MDF با شکلی بسیارزیبا و شکیل خبر داد.

وی در ادامه با اعلام جمع آوری ۱۵ درصد از صدقات از طریق صندوق صدقات الکترونیک و شبکه بانکی الکترونیک افزود: طبق برنامه پنجم توسعه باید این رقم به بیش از ۴۵ درصد افزایش یابد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ادامه از اجرای دریافت صدقه الکترونیک از طریق کارت‌های شهروندی در شهرهای شیراز، رشت، سنندج، قزوین و درود خبر داد.

ستاری اضافه کرد: در این شهرها، شهروندان خدمات را از طریق کارت‌های شهروندی دریافت می‌کنند و در شهرهایی که این امکان به وجود آید، دریافت صدقه الکترونیک نیز از طریق کارت‌های شهروندی محقق می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سرقت از صندوق‌های صدقات به صفر نرسیده، اما کاهش چشمگیری داشته است، از اجرای طرح ایمنی صندوق‌های صدقات در سراسر کشور خبر داد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ادامه گفت: صدقات جمع آوری شده برای تامین شش نیاز عمده مددجویان در حوزه‌های مسکن، معیشت، ازدواج، اشتغال و خودکفایی، درمان بیماران صعب العلاج و تامین بها‌های تحصیلی و ارائه خدمات شهروندی مصرف می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. كميته امداد استان تهران:

    به منطور جلوگیری از سرقت وجوه صندوقهای صدقات فعلی ، کمیته امداد استان تهران اقدام به تولید نسل جدید صندوقهای الکترونیکی با قابلیت پرداخت از طریق کارتهای مترو و اتوبوس نموده است که در حال حاضر در اکثر ایستگاههای مترو و تعدادی از مراکز اداری مهم مانند وزارت کشور ، دانشگاه علم و صنعت ، دانشگاه امیر کبیر و تعدادی مراکز درمانی مانند بیمارستان صدر ، مصطفی خمینی ، بوعلی و …… نموده که توضیحات بیشتر آن در نشانی اینترنتی ذیل قابل رویت می باشد
    http://www.emdadtehran.ir/News/ShowNews.aspx?NewsID=2992
    لطفا اطلاع رسانی گردد
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.