طرح اصلاح قانون انتخابات برای جلوگیری از شائبه سیاسی‌کاری، عادی مطرح شد

رییس کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی علت ارائه طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به صورت عادی را جلوگیری از شائبه سیاسی‌کاری مطرح کرد و گفت: پیش از داغ شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری قانون انتخابات به روز می‌شود و قانون جدید انتخابات ریاست‌ جمهوری به انتخابات ۹۲ می‌رسد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: این طرح هفته گذشته با ۱۲۰ امضا و به صورت عادی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این  طرح ۱۱ بند از قانون انتخابات اصلاح می‌شود، تصریح کرد: ما برای جلوگیری از بحران سازی و شائبه سیاسی کاری، طرح اصلاح قانون انتخابات را  به صورت عادی به هیئت رئیسه ارائه داده‌ایم تا در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جار و جنجال سیاسی در کشور ایجاد نشود.

رئیس کمیسیون شورا خاطر نشان کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات خارج از نوبت در کمیسیون بررسی و به صحن علنی ارسال می‌شود؛ تا قبل از پایان سال جاری به تصویب مجلس رسد و پیش از داغ شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری قانون انتخابات به روز شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.