طرح امداد زمستانی امدادخودرو سایپا در خدمت هموطنان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

استقرار ۳۵ پایگاه روزانه و ۴۱ پایگاه شبانه روزی

شرکت امدادخودرو سایپا با هماهنگی پلیس راهور ناجا، طرح امداد زمستانی را از ۲۰ آذرماه تا ۲۳ اسفندماه ۹۲ در تمامی محورها و جاده های کشور اجرا می نماید

خبراقتصادی:مهندس احمد کرفی مدیرعامل امدادخودرو سایپا در گفت گویی با اعلام این خبر گفت : امدادخودرو سایپا با استقرار ۳۵ پایگاه روزانه و ۴۱ پایگاه شبانه روزی در سراسر کشور و ۱۲ پایگاه ویژه در مناطق کوهستانی و برفگیر به استقبال مسافران زمستانی رفته است . 

وی خاطر نشان کرد: ناوگان خدمات امدادی این شرکت با خودروهای تجهیز شده آمادگی لازم برای ارائه خدمات در طرح امداد زمستانی به تمامی مسافران به ویژه مسافران مسیرهای صعب العبور و برفگیر کشور را دارد. 

مدیرعامل امدادخودرو سایپا تاکید کرد: شرکت امداد خودرو سایپا در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در طرح امداد زمستانی در تمامی محورها و گردنه های برفگیر کشور که توسط پلیس راهور ناجا اعلام شده تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است تا مسافران با اطمینان بیشتری تردد نمایند.

مهندس کرفی اظهار داشت: ناوگان خدمات امدادخودرو سایپا علاوه بر همکاری با پلیس راهور ناجا با سایرسازمان های خدمات رسان مانند هلال احمر و اورژانس آماده همکاری می باشد. 

مدیرعامل امدادخودرو سایپا با تاکید بر این مطلب که ناوگان امدادی این شرکت در تمامی ساعات شبانه روز آماده انجام خدمات امدادی می باشند، گفت: در طرح امداد زمستانی واحدهای امدادی روزانه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ و پایگاه های شبانه روزی ۲۴ ساعته در خدمت مردم عزیز می باشند. هموطنان برای درخواست خدمات امدادی بطور شبانه روز می توانند با شماره های ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.