طرح تازه “جامع ترافیک” پایتخت

۲۶ام بهمن ،

۱۵ خط مترو زیر پوست شهر

طرح تازه “جامع ترافیک” پایتخت

در حالی که اخیرا علیرضا دبیر عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از کوتاهی شهرداری در ارائه به‌موقع طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک پایتخت انتقاد کرد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران از ارائه طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک تازه تهران به شورای شهر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۱۵ خط مترو در طرح تازه پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از ایسنا،  سید جعفر تشکری هاشمی  با بیان اینکه مطالعات مربوط به بازنگری طرح جامع ترافیک تهران در طول سال ۹۱ انجام شده  است، اظهار کرد: در حال جمع‌بندی و تجمیع ۱۹ بخش مختلف این طرح هستیم و تا پیش از پایان سال جاری آن را به شورای شهر ارائه خواهیم کرد.

وی در عین حال گفت: در حال حاضر بیش از اینکه نگران طرح جامع تازه باشیم، نگران اتفاقات ناخوشی هستیم که برای حمل‌ونقل عمومی تهران رخ داده است. قیمت خودرو سه برابر شده و نوسازی ناوگان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی شهرداری در شرایط فعلی، رفع موانع بر سر راه توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.

وی دربارهٔ افزایش خطوط مترو در طرح تازه هم به ایسنا گفت: ۱۵ خط مترو در طرح جامع ترافیک پیش‌بینی شده که به لحاظ تعداد کافیست، اما باید در مسیرها و شرایط ساخت آن ملاحظات تازهی پیش‌بینی شود که در بازنگری طرح جامع این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

پنجشنبه ۲۶ بهمن   ۱۳:۱

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.