طرح تحکیم بنیان خانواده در محدوده ی تهران قدیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲، از اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده در این منطقه خبر داد.

باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده، به منظور ارتقای سطح هنجارهای اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: طرح تحکیم بنیان خانواده و طرح کار آمد در سطح محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲ ، در سال ۹۲ اجرا خواهد شد.
باصری با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: این طرح با بررسی موضوع ها و مسائل مختلف اجتماعی از جمله فضیلت های اخلاقی، حجاب، رفتارهای سالم به هنجار اجتماعی، کسب زندگی، گرایش فرهنگی، بررسی مبانی دینی، در سالجاری اجرا می گردد.
وی ادامه داد: برگزاری کار گاه ها و دوره های آموزشی ارزیابی مسائل مختلف در بهبود و تحکیم بنیان خانواده و ایجاد خانواده کار آمد، تدوین و ارزیابی، بحث و تبادل و بر گزاری جلسه ویژه مسائل مهم تحکیم بنیان خانواده از اقدامات اجرایی این طرح است.
باصری در پایان با اشاره به طرح های دیگر حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ افزود: احداث گرمخانه ها و اقامتگاه های گذری در سطح منطقه ۱۲ به منظور کاهش آسیب های اجتماعی از طرح های دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.