طرح توسعه و نوسازی تاسیسات میدان نفتی فروزان محقق می شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

طرح توسعه و نوسازی تاسیسات میدان نفتی فروزان در بخش ساخت عرشه ها و خطوط لوله زیردریایی، تاکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می شود مطابق با برنامه، تا پایان سال جاری اجرایی شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، طرح توسعه تاسیسات میدان فروزان که بخش ساخت عرشه ها و خطوط لوله زیردریایی آن از مهر ماه سال قبل iبه شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی واگذار شده است تا پایان شهریورماه سال جاری، حدود ۸۵ درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می شود تا پایان سال iبه طور کامل اجرایی شود.

براساس این گزارش تفسیری: علاوه بر آنکه ساخت و نصب جکت  یکی از جکت هاایان یافته، ساخت جکت  دیگر نیز با حدود ۹۰ درصد پیشرفت کار رو iبه اتمام است و فعالیت های تفصیلی پروژه و تامین کالا نیز طبق برنامه در دست اقدام است بطوری که یک جکت ۶پایه ای این طرح، قریب iبه چهار هزار تن وزن دارد و همهی فعالیت های اجرایی و ساخت آن توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی صورت پذیرفته است.  
   
طبق این گزارش تفسیری: پروژه طراحی و ساخت عرشه های سکوهای فروزان نیز در سال قبل iبه شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریاییی اعطا شد که بر اساس برنامه پیش بینی شده، این پروژه نیز در سال آینده iبه سرانجام می رسد.

 گفتنی است پیش از این نیز مدیرتولید شرکت نفت فلات قاره ایران از امضای قرارداد بین شرکت نفت فلات قاره و شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی iبه منظور ساخت سکوی فراورش در میدان گازی فروزان خبر داده و اعلام کرده بود: بر اساس این قرارداد شرکت تاسیسات دریایی مکلف است سکوی فراورش را در مدت وقت ۲۰ ماه آماده سازد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.