طرح سنجش عدالت سلامت درمنطقه ۳ وارد فاز سوم شد

فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۳ از اجرای طرح سنجش عدالت خبر داد.

مسایلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد سلامت بهینه در سطح منطقه شناسایی سطح سلامت خانواده ها در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به مراحل شناسایی سلامت خانواده اظهار داشت: این طرح در سه فاز در حال انجام است که در سه فاز درحال انجام است که دو فاز آن که شناسایی و بررسی ۱۶۰۰ خانوار به صورت رندوم در سطح منطقه بوده که با جمع آوری پرسشنامه علمی توسط کارشناسان دریا سوی برابری توزیع سلامت و عدالت و مشکلات جسمانی و روحی اشخاص به بررسی مشکلات جسمی و روحی اشخاص پرداختیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در هر محله یا کوچه یک بیماری خاص رواج داشت که بر اساس اولویت به صورت پایلوت به بررسی رفع سه اولویت اول آن پرداختیم.
وی با اشاره به تشکیل کار گروه های تخصصی بیان داشت: بر اساس ۳ اولویت کار گروه تخصصی ۱۳ نفره را تشکیل داده و محققان بر اساس نیاز به تحلیل و بررسی علمی پرداخته اند.
وی ادامه داد: کار گروه تخصصی با تمرکز بر روی بیماری های با اولویت به تجزیه و تحلیل، راهکارهای بهبود وضع سلامت، بررسی وضع موجود و وضع مطلوب برای شهروندان سطح منطقه پرداخته اند.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح امید به برقراری عدالت سلامت برای شهروندان سطح منطقه خواهیم داشت. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.