طرح سوال از رئیس‌جمهور به حد نصاب امضاء رسید

چکیده: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه تعداد امضاها برای طرح سوال از رئیس جمهور به بیش از ۷۳ امضا رسیده است، گفت: طرح سوال از رئیس جمهور چهارشنبه هفته جاری از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول می‌شود.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت سیدمحمد بیاتیان با بیان اینکه تعداد امضاها برای طرح سوال از رئیس جمهور به حدنصاب رسیده است، افزود: نمایندگان بنا دارند در طرح سوال از رئیس جمهور مباحثی همچون نوسانات بازار ارز و نابسامانی اقتصادی که بر حوزه پولی کشور حاکم است را مطرح کنند.

نماینده مردم بیجار، یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه وزیر اقتصاد در مورد نوسانات بازار ارز پاسخگو نبوده و رئیس کل بانک مرکزی نیز برای پاسخگویی در مجلس حاضر نمی‌شود بنابراین تنها کسی که باید در این زمینه پاسخگو باشد شخص رئیس جمهور است.

وی با تاکید بر نابسامانی حوزه اقتصاد، یادآور شد: با درنظر گرفتن شرایط موجود نمایندگان صلاح را در این دیدند که با دعوت از رئیس جمهور علت اصلی نابسامانی در حوزه اقتصاد را جویا شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تعداد امضاها برای طرح سوال از رئیس جمهور به بیش از ۷۳ امضا رسیده است، تاکید کرد: قرار است چهارشنبه هفته جاری طرح سوال از رئیس جمهور از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شود.

یکی از دیگر امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور نیز ضمن تأیید به حد نصاب رسیدن امضاهای این طرح گفت: تعداد امضاها در جلسه امروز مجلس به ۹۴ رسید و طراحان این طرح به دنبال جمع آوری امضا تا بیش از ۱۰۰ امضا هستند تا در صورتیکه امضاکنندگان تحت فشار از امضای خود منصرف شدند، طرح از نصاب لازم برای عملیاتی شدن برخوردار باشد.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.