طرح مسکن مهر در ساماندهی بازار اجاره مسکن موثر است

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور، با بیان اینکه مشاوران املاک همواره تلاش می‌کنند با کاهش قیمت مسکن زودتر خرید و فروش آن انجام شود، گفت: با این کار همکاران ما زودتر به حق کمیسیون خود می‌رسند.

به گزارش سرویس اقتصادیممتازنیوز، مصطفی قلی خسروی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: افزایش هزینه ساخت و ساز و مصالح ساختمانی در افزایش اجاره بهای مسکن موثر است اما اجرای طرح‌های کنترل قیمت که در سال گذشته هم انجام شد، به تدریج در این بازار نهادینه می‌شود و موثر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح مسکن مهر در ساماندهی بازار اجاره مسکن موثر است ،تصریح کرد: مشاوران حق قیمت‌گذاری ندارند چون وظیفه قیمت‌گذاری کارشناس مسکن با بخشی از قوه قضائیه است و ما فقط مشاوره می‌دهیم.

خسروی با بیان اینکه شماره ۷۳۳۴ آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های احتمالی شهروندان درباره رفتار مشاوران املاک است، گفت: با شماره تلفن ۷۷۶۰۸۶۴۰ هم در خدمت شهروندان هستیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اجرای طرح مسکن مهر را در کنترل روند تحولات قیمتی بازار خرید و فروش و اجاره مسکن موثر دانست و گفت: اگر این طرح اجرا نمی‌شد، قیمت‌ها نابسامانی گسترده‌ای پیدا می‌کرد.

وی افزود: شهروندان همچنین می‌توانند با سامانه تلفن ۱۲۴ هم موارد انتقادی را اطلاع‌رسانی کنند چون بازرسان به صورت نامحسوس بر عملکرد بنگاه‌ها نظارت دارند و حتما اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی در سال‌های آینده دستاوردهای بیشتری خواهد داشت./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.