طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید

فروردین ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر از آغاز ثبت نام مرحله هشتم طرح ملی، تلفنی حافظ قرآن شوید خبر داد.

محمد صادق محسنی کبیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، با اعلام این خبر گفت: این طرح ملی پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ در سطح کشور برگزار می‌شود که ثبت نام آن از امروز همزمان با افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم به مدت یک ماه آغاز شده است.
 
وی افزود: این طرح جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در کلاس صورت می‌پذیرد.
 
وی تصریح کرد: این دوره‌ها در مدت زمان ۲، ۳ و یا ۴ سال انجام می‌شود که علاقمندان به حفظ قرآن کریم پس از دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزش‌های تلفنی اساتید پشتیبان که عموما از حافظان کل قرآن می باشند قرار می‌گیرند همچنین در کنار آموزش‌ها اولین بسته ک مک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور به نام ” صعیفه حفاظ” که شامل کتاب واژه‌نامه، راهنمای حفظ هدی و لوح فشرده ترتیل کل قرآن کریم است. برای سهولت حفظ قرآن به متقاضیان ارائه می‌شود.
 
وی اظهار داشت: تا کنون بیش از ۸۵ هزار نفر از سراسر کشور و خارج از ایران جهت ثبت نام در این طرح ملی با دارالقرآن خانه کارگر تماس گرفته‌اند که کار آموزش بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آنان آغاز شده است.
 
وی در خصوص اعطای مدرک کارشناسی به حافظان قرآن کریم گفت: پیرو مصوب مجلس شرای اسلامی سال ۱۳۷۵ اشخاصی که قرآن را حفظ می‌نمایند می‌توانند با شرکت و قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را بدون تحصیل در دانشگاه دریافت کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در این دوره می‌توانند هم با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش نهادها و موسسات به غرفه دارالقرآن خانه کارگر مراجعه و ثبت نام کنند و هم می‌توانند تا تاریخ ۱۵ مرداد ۹۲ با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند و جهت کسب اطلاعات بیش تر به آدرس اینترنتی WWW.EHODA.COM مراجعه کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.