طرح “همیار بانک” در پست بانک اجرا می گردد

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

طرح “همیار بانک” در پست بانک اجرا می گردد | چاپ |
چهارشنبه ۰۳ آبان ساعت ۱۳:۳۶

بینا- همزمان با سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، طرح “همیار بانک” پست بانک با مشارکت کارگزاران دفاترخدمات بانکی سراسر کشور اجرا می گردد.
به گزارش تفسیری بیناا، غلامحسین صباغی مدیرامور شعب و مناطق در نشست مشترک با روسای ادارت کل حوزه این امور ضمن بیان این مطلب گفت: طرح همیار بانک iبه پیشنهاد مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره مبنی بر استفاده از تخصص و ظرفیت کارگزاران دفاتر در بخش های بازاریابی، آموزش و سایر امور بانکی در این مدیریت تعریف و پس از انجام مطالعات کارشناسی درحال پیاده سازی می باشد.
وی افزود: براساس این طرح، کارگزاران متخصص و با سابقه توسط مدیریت های شعب سراسر کشورشناسائی شده و پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم توسط اداره کل آموزش و تحقیقات، پذیرفته شدگان نهائی موفق iبه دریافت گواهینامه همیار بانک می شوند.
صباغی تصریح نمود: کارگزاران دارنده گواهینامه مذکور با هماهنگی مدیریت شعب استانها نسبت iبه آموزش سایرکارگزاران و متصدیان دفاترخدمات بانکی محدوده جغرافیائی خود در حوزه های تعریف شده و مطابق شرح وظایف تعیین شده اقدام می نمایند که جزئیات این طرح iبه استانها ابلاغ می گردد.
گفتنی است: در این جلسه روسای ادارات کل دفاترخدمات بانکی، بازاریابی و تجهیز منابع و مسئولان پروژه های امور شعب نیز هریک بطور جداگانه گزارش تفسیریی از عملکرد و برنامه های حوزه تحت مسئولیت خود را ارائه نمودند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.