طرح ولایتی برای درمان رایگان همه ایرانیان

۳۱فروردین۱۳،

عضو ائتلاف پیشرفت از تدوین طرح جامع “درمان رایگان برای همه” جهت بهره مندی بهتر مردم کشورمان از نظام بهداشت و درمان کشور خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، علی اکبر ولایتی که صبح امروز در سی و سومین بزرگداشت استاد دکتر محمد قریب در حضور بیش از ۵۰۰ متخصص داخلی و خارجی در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران سخن می گفت با اشاره به ضرورت نگاهی تازه در عرصه درمان و بهداشت کشور گفت: بر این اساس با کمک متخصصان و صاحب نظران این عرصه، طرح “درمان رایگان برای همه” را تدوین کرده ایم.

وی در تشریح این طرح گفت: این طرح، یک برنامه موفق، جامع و امتحان شده در کشورهای مختلف دنیاست.

به گفته ولایتی، با عنایت و توجه به اسناد بالادستی موجود در کشور و ظرفیت های آینده مانند بیمه سلامت ایرانیان، اجرای درست نظام ارجاع و تقویت اصولی برنامه پزشک خانواده می توان این طرح مهم را محقق و اجرایی کرد.

عضو ائتلاف پیشرفت همچنین در حاشیه این کنگره در پاسخ به سوالی برای بیان جزئیات این طرح، تاکید کرد: تلفیق تجربه ۱۶ سال تصدی وزارت خارجه و حضور در مناسب مختلف بهداشت و درمان همچون وزارت بهداری و بیمارستان مسیح دانشوری به من کمک کرد تا طرحی جامع و عملیاتی برای درمان رایگان همه آحاد جامعه تدوین کنم.

ولایتی با تقدیر از همراهی و مساعدت متخصصان و کارشناسان بخش های مختلف برای تدوین این طرح جامع گفت: به زودی جزئیات این طرح را اعلام خواهم کرد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.