طرح پژوهشی استانداردهای مدیریت خدمات IT اجرای می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

استانداردهای مدیریت خدمات در شرکت‌های سرویس دهنده فناوری اطلاعات از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان مشخص می‌شود.
 
اجرای پروژه پژوهشی تعیین روش استاندارد مدیریت خدمات در شرکت‌های سرویس دهنده فناوری اطلاعات در دستور کار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان قرار گرفته است.
 
این طرح پژوهشی با هدف تعریف استاندارد ارائه سرویس‌های فناوری اطلاعات از مرحله طراحی سرویس تا مرحله پیاده سازی و سپس واگذاری و پشتیبانی از سرویس برای شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های فناوری اطلاعات، اجرا می‌شود.
 
اجرای این پروژه می‌تواند سبب بهبود ارائه خدمات به مشتریان و استقرار شاخص‌های مدون و مشخص برای نظارت و پایش سازمان‌های ارزیابی کننده همچون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شود.
 
در این باره تقی شفیعی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان اعلام کرد که این اداره کل از زمان افتتاح سعی بر پیشبرد اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌‌ها و سیاست‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اصفهان را داشته است.
 
وی همچنین از پیگیری این اداره کل برای تشکیل کمیته پژوهش و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان اصفهان خبر داد و گفت: سیاست‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اصفهان دنبال می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.