طرح ۳ ماده‌ای “اسد” راهکار نهایی بازگشت امنیت به سوریه است

۲۶م دیماه ،

یک کارشناس خاورمیانه گفت: ارائه طرح ۳ ماده‌ای بشار اسد می‌تواند نقطه عطفی برای پایان دادن به بحران سوریه باشد، لذا اگر طرفین مذاکره با دیدگاهی کاملا منطقی و عاقلانه وارد مذاکرات شوند، امنیت و آرامش به سوریه باز خواهد گشت.

مصیب نعیمی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان رئیس جمهور “سوریه” گفت: ملت مظلوم “سوریه” از دخالت کشورهای بیگانه در امور داخلی کشورشان و کشتار بی رحمانه هموطنانشان درمانده شدند، لذا انتظار می‌رفت آنها از رئیس جمهور کشورشان حمایت لازم را به عمل آورند.

وی افزود: سخنان “بشار اسد” حول ارائه راهکار نهایی برای پایان بخشیدن به بحران “سوریه” بود چراکه وی با گنجاندن تمامی شرایط به دنبال اصلاح امور و حل اختلافات سیاسی از طریق مسالمت آمیز است.

نعیمی با اشاره به وابستگی گروه‌های معارض سوریه به غرب تصریح کرد: گروه‌های معارض و تروریست سوریه هر یک به جناح خاصی از کشورهای غربی وابسته بوده و مأموریت‎های خود را از آنها دریافت می‌کنند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان یادآور شد: ارائه طرح ۳ ماده‌ای بشار اسد می‌تواند نقطه عطفی برای پایان دادن به بحران سوریه باشد، لذا اگر طرفین مذاکره با دیدگاهی کاملا منطقی و عاقلانه وارد مذاکرات شوند، امنیت و آرامش به سوریه باز خواهد گشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.