طلاب و فضلای استان لرستان گردهم آمدند

خبرگزاری آریا- گردهمایی طلاب و فضلای لرستانی مقیم حوزه علمیه قم، با حضور نماینده ولی فقیه، عصر امروز در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.  
به گزارش خبر گزاری آریا به نقل از مرکز خبر حوزه، طلاب و فضلای لرستانی مقیم حوزه علمیه قم،‌ با هدف بررسی مسائل فرهنگی و ارائه راهکارهای موجود، در دفتر مقام معظم رهبری در قم گردهم آمدند.
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، در سخنانی ضمن گرامیداشت ماه مبارک رجب و تبریک به مناسبت ایام ولادت مولود کعبه و همچنین حضرت جوادالأئمه(ع) گزارشی از اوضاع حوزه‌های علمیه و شرایط فرهنگی جامعه در استان لرستان ارائه داد.
همچنین در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین سوری، نماینده طلاب و فضلای کوهدشت در مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم ، در سخنانی، رسیدگی به مشکلات فرهنگی و معرفتی در استان لرستان را نیازمند حضور گسترده طلاب لرستانی مقیم حوزه علمیه قم دانست.
وی افزود: برای حفظ و تقویت ارزش‌های اسلامی و فرهنگی در این استان، لازم است که طلاب  استان، به مناطق خود بازگشته در این عرصه نقش‌آفرینی نمایند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.