طلاق؛ آخرین خواسته مادر از پسرش پیش از مرگ!

۲۲ آبان ،

2211.jpg

مرد جوانی در دادگاه گفت که طبق آخرین خواسته مادرش که در بستر مرگ افتاده است، می‌خواهد به طور توافقی از همسرش جدا شود. او گفت که از ابتدا خانواده‌اش با این ازدواج‌ مخالف بوده‌اند.

به گزارش تفسیری خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زوج جوانی در دادگاه خانواده حاضر شدند و درخواست طلاق توافقی‌شان را به قاضی دادگاه ارائه کردند. مرد جوان که ۲۸ سال داشت خطاب به قاضی گفت: همسرم ۷ سال از من بزرگتر است و همین موضوع سبب شده است که مراسم ازدواج‌مان به تاخیر بیفتد.

وی ادامه داد: خانواده من با این ازدواج به شدت مخالف بودند، اما وقتی که اصرار بیش از حد من را دیدند، با عقدمان موافقت کردند اما سبب اصلی مخالفت آنها بزرگ بودن همسرم از نظر سنی نسبت به من بود، اما در حال حاضر مجبورم که از همسرم جدا شوم.

این مرد جوان افزود: مادرم در بستر بیماری است به نقل از پزشکان دیگر امیدی به زنده ماندش نیست و تنها خواسته مادرم پیش از مرگ، جدایی از همسرم است، و به قول خودش اگر همسرم را طلاق ندهم من را نخواهد بخشید. من نیز دوست ندارم مادرم در پایان عمرش ناراحتی از من داشته باشد، به همین سبب با همسرم صحبت کردم و او نیز با این جدایی موافقت کرد.

در ادامه جلسه دادگاه، همسر این مرد جوان گفت:‌من نیز به این جدایی رضایت دارم البته وقتی همسرم این موضوع را مطرح کرد بسیار مخالفت کردم اما بعد از گذشت مدتی، راضی شدم.

این زن جون که ۳۵ سال داشت، گفت: هیچ گونه‌ ادعای مالی نسبت به شوهرم ندارم و تنها خواهان جدایی هستم.

به گزارش تفسیری ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان حکم طلاق توافقی آنها را صادر کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.