طلای سفید و الماس زینت بخش بلک‌بری جدید

۰۲خردادماه، خبرگزاری‌ها-این مدل ویژه از گوشی هوشمند BlackBerry Q10 از ۱۸ قیراط طلای سفید ساخته شده و بدنه آن شامل ۷۰۰ قطعه الماس می‌شود که در مجموع وزن این الماس‌ها به ۴٫۷ قیراط می‌رسد.

“الکساندر آموسو”(Alexander Amosu) یکی از معروف‌ترین طراحان محصولات لوکس در جهان محسوب می‌شود و به خاطر طراحی و تولید محصولات الکترونیکی فوق گران شهرت فراوانی دارد. او به تازگی مدلی از گوشی هوشمند BlackBerry Q10 را با طلای سفید و الماس ساخته است که در زمره گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این مدل ویژه از گوشی هوشمند BlackBerry Q10 از ۱۸ قیراط طلای سفید ساخته شده است و بدنه آن شامل ۷۰۰ قطعه الماس می‌شود که در مجموع وزن این الماس‌ها به ۴٫۷ قیراط می‌رسد.

این طراح برای مشتریان خود گزینه‌های دیگری هم ارایه کرده است. کاربران در صورت تمایل می‌توانند این گوشی هوشمند را همراه با ۱۸ قیراط طلای زرد، ۱۸ قیراط طراحی سرخ، نقره یا پلاتین در اختیار بگیرند که هر یک از آن‌ها با الماس‌های رنگ خود تزئین می‌شوند.

مدل لوکس گوشی هوشمند BlackBerry Q10 با قیمت پایه ۲۰ هزار پوند معادل ۳۰ هزار و ۲۵۰ دلار عرضه می‌شود در صورت تمایل به صورت محدود از جواهرات دیگر روی آن استفاده خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید نام خود یا آرم شرکت‌تان را روی بدنه این گوشی هوشمند و در بخشی که از ۱۸ قیراط طلا استفاده شده است، هک کنید. برای این گوشی هوشمند یک کیف ویژه در نظر گرفته شده که از پوست تمساح ساخته شده است.

شرکت Swarovski هم یک مدل لوکس از همین گوشی هوشمند طراحی کرده است که البته با قیمت ۳۷۵۰ پوند معادل ۵۶۷۱ دلار به فروش می‌رسد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.