طلای شنای ۲۰۰ متر به فلپس رسید/فلپس در یک قدمی بیست و یکمین مدال!

فلپس که بامداد امروز ۱۳ مرداد با کسب مدال طلای ماده ۲۰۰ متر مختلط، به بیستمین مدال خود در المپیک دست پیدا کرد، اکنون در فینال ماده ۱۰۰ متر پروانه در انتظار کسب بیست و یکمین مدال المپیک خود است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات شنای سی امین دوره بازیهای المپیک بامداد امروز جمعه به وقت تهران در سالن “آکواتیکس” مجموعه المپیک پارک در ماده ۲۰۰ متر مختلط برگزار شد که طی آن مایکل فلپس با زمان یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد تا بیستمین مدال طلایش در المپیک را کسب کند و جاودانه شود.

بر اساس این گزارش، مایکل فلپس قبل از این نوزدهمین مدال خود در المپیک را در همین بازیهای المپیک لندن کسب کرده بود. با مدال طلای ماده ۲۰۰ متر مختلط، تعداد مدال های طلای او به ۱۶ رسید و در مجموع ۲۰ مدال کسب کرده است. در این ماده شناگرانی از آمریکا و مجارستان دوم و سوم شدند.

این گزارش حاکیست، در ماده ۱۰۰ متر پروانه ، مایکل فلپس در مرحله نیمه نهایی این ماده با ثبت زمان ۵۰ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به مرحله نهایی راه یافت تا در آستانه کسب هفدهمین مدال طلا و بیست و یکمین مدال تاریخ المپیک خود قرار بگیرد.

گفتنی است، فینال این رقابتها جمعه شب برگزار خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.