طلوع ˝خورشید˝ ماریو بیوندی در بازار موسیقی جهان

۰۸خردادماه،

سرانجام پس از صرف دو سال وقت، ماریو بیوندی، خواننده شناخته شده و مطرح ایتالیایی، تازهترین آلبوم موسیقی خود را با عنوان ˝خورشید˝ روانه بازار موسیقی جهان کرد.

به گزارش هنرآنلاین، ماریو بیوندی آهنگ‌های آلبوم “خورشید” را با حمایت کمپانی موسیقی سونی و صرف تقریبا دو سال وقت، در شهرهای میلان، نیویورک و لندن اجرا و ضبط کرده است، آلبومی که به عقیده خودش سرشار از زندگی است.

بنابر این گزارش، اعضاء گروه بریتانیایی “برند نیو هویز” و ژان پل بلویی مونیک، تهیه‌کننده بریتانیایی و صاحبنام موسیقی، با بیوندی در ضبط این آلبوم همکاری کردند.

ماریو بیوندی دربارهٔ اولین آهنگ این آلبوم با نام “درخشش” که بسیار مورد توجه قرار گرفته، گفته: برای پروژه‌ای مانند پروژه “خورشید”، علاوه بر انرژی بسیار و روحیه بسیار قوی، باید سرشار از عاطفه بود و من معتقدم این پروژه مانند خورشید که مایه حیات زمین است، سرشار از زندگی است.

ژان پل بلویی مونیک، تهیه‌کننده موسیقی نیز با ببان اینکه؛ هر صدایی حاوی تاریخچه‌ای از موسیقی و حاوی داستان، آهنگ و طنینی خاص است، دربارهٔ همکاری خود با ماریو بیوندی به یورونیوز گفته: صدای ماریو این ویژگی‌ها را دارد. اگر شما هم چنین صدایی داشته باشید، باید حتما کشف شوید. مثل اینست که شما یک سکه براق زیبا داشته باشید اما آن را زیر سنگی پنهان کنید و مردم آن را نبینند. فقط کافیست که سنگ را به کناری زد و سکه زیبا را به مردم نشان داد و کار اصلی من نیز همین است.

آلبوم موسیقی “درخشش” اثر ماریو بیوندی که به تازگی در بازار جهانی موسیقی انتشار یافته، با استقبال بسیار خوبی مخاطبانش به ویژه در کشورهای اروپایی روبرو شده است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.