طنز«بیدار باش»با حضور اکبر عبدی +عکس

طنز«بیدار باش»با حضور اکبر عبدی +عکس

سریال «بیدار باش» ساخته احمد کاوری از ۳۰ اردیبهشت ماه روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.
به گزارش شبکه ایران، سریال «بیدار باش» با نام قبلی «جنگ بازی» به کارگردانی اجمد کاوری با پایان پخش مجموعه «حیرانی» از سی ام اردیبهشت ماه امسال روی آنتن شبکه یک می رود.
این سریال یکی از گزینه های پخش در ایام نوروز از شبکه یک سیما بود که در نهایت سریال «چک برگشتی» سیروس مقدم روانه آنتن این شبکه شد.
جواد نوروزبیگی تهیه کننده این سریال در گفت وگو با شبکه ایران ضمن تایید تغییر نام این سریال به «بیدار باش» گفت: این سریال ۱۵ قسمتی ۹ بهمن کلید خورد و بیشتر بخش هایش در شهرک دفاع مقدس و خانه ای قدیمی در خیابان جمهوری تصویربرداری شد.
وی افزود: هم اکنون با آخرین مراحل تصویربرداری، ساخت موسیقی را آریا عظیمی نژاد برعهده گرفته و صداگذاری را آرش قاسمی برعهده دارد.
به گفته نوروز بیگی، داستان «بیدار باش» درباره یک گروه تئاتر است که در ایام نوروز برای اجرای نمایش راهی جبهه های جنگ می شوند. این گروه قصد دارند اوقات خوشی را برای رزمندگان فراهم کنند، حوادث مختلف باعث می شود که آنها به مرور زمان اضطرابشان کم شود و با گذشت زمان به باورهای معنوی برسند.
اکبر عبدی (سلیمان)، مجید صالحی(گرزین پسر سلیمان)، رضا ناجی، امیر نوری، امیررضا دلاوری، عارف لرستانی، هادی کاظمی، رابعه اسکویی، خاطره حاتمی و… در این مجموعه طنز ایفای نقش می کنند.
این سریال ۱۵ قسمتی قرار است با اتمام «حیرانی» در باکس ساعت ۲۲:۱۵ شبکه یک سیما به پخش برسد.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.