طنز/ در هر کشوری چی سقوط کنه چی ناپدید می‌شه؟!

فروردین ۱۴۰۳

طنز و کاریکاتور > طنز – پوریا عالمی در شرق نوشت:

در اتفاق سقوط یک گاو بالغ، روی سقف خانه‌ای در برزیل، یکی از سکنه جان خود را از دست داد. در ضمن همسر قربانی ناپدید شد. (ایسنا)

ما بررسی می‌کنیم ببینیم در هر کشوری چی سقوط کند چی ناپدید می‌شود:

هند:در اتفاق سقوط یک فیل بالغ، روی سقف کپری در هندوستان، بازیگر نقش اول مرد فیلم هندی گریه کرد. در ضمن بازیگر زن کلهم ناپدید شده است و فقط یک درخت در کادر مانده است.

افغانستان: در اتفاق سقوط یک طالبان، روی سقف تانکی در افغانستان، یک سرباز آمریکایی آغاز به تیراندازی به سمت مناطق مسکونی کرد. در ضمن سرباز انگلیسی حاضر در تانک ناپدید شد.

ترکیه: در اتفاق سقوط یک درخت در میدان تقسیم ترکیه، یک نفر از هوش رفت و صدهاهزارنفر به‌هوش آمدند. در ضمن اردوغان تا یک هفته ناپدید شد.

مصر: در اتفاق سقوط در مصر، البرادعی صعود کرد. در ضمن ندارد.

چین: در اتفاق سقوط یک بشقاب‌پرنده در چین، که خود بشقاب‌پرنده‌هه از مریخ آمده بود اما ساخت چین بود، چند کارگر چینی مجروح شدند و اقتصاد جهان برای چند دقیقه متوقف شد.

روسیه: در اتفاق سقوط یک شهاب‌سنگ در روسیه، پوتین به کار خودش ادامه داد.

ایران: در اتفاق سقوط یک هواپیمای مسافربری و یک اتوبوس دانش‌آموزان و یک قطار مسافری و چند چیز دیگر به دره، تلویزیون گزارش داد در آمریکا شاخص بورس سقوط کرده و همه‌شان بدبخت و بیچاره شدند و یک نفر به ۴۰ دانش‌آموز تیراندازی کرده و در کل هیچ امنیت جانی و اقتصادی در آن کشور وجود ندارد. در ضمن کسی ناپدید نشد، اما مژدگانی برای یابنده محفوظ است.

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.