طنز/ فراخوان برای سرنگ چینی و پاسخ فیروز مشتاق به اسرائیل

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – پس از این که سازمان استاندارد آلودگی سرنگ های چینی را تایید کرد رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد مطالعات میدانی ما هیچ اشکالی را در خصوص این سرنگها تایید نمی کند. یک عضو سازمان نظام‌پزشکی هم گفته “چون کسی از مصرف سرنگ‌های آلوده شکایت نکرده، بنابراین هیچ سازمان و نهاد و ارگانی هم مسئله را دنبال نکرده است.”

بدین وسیله بیانیه سازمان حمایت از مصرف کننده در خصوص سرنگ​های آلوده را به سمع و نظر شما می​رسانیم:

مردم باحال، بی زبون و همیشه در صحنه 

سلام و عیدتان مبارک

با توجه به وجود بعضی اخلال ها در بازار سرنگ کشور و با توجه به شرایط خاص کنونی از تمامی ملت که سروکارشان با سرنگ بوده درخواست می​شود:

۱٫ حتی الامکان از سرنگ استفاده نکنند مگر در موارد بسیار اضطراری.

۲ در صورت استفاده حتما سرنگ را قبل از مصرف چک کنند که چینی نباشد گرچه برای باقی سرنگ های وارداتی هم تضمینی وجود ندارد اما در کل بهتر از چینی هاست.

۳٫ در صورت استفاده از سرنگ چینی اگر زنده و سلامت می باشند حتما خدا را شکر کنند و صدقه بدهند. (شماره حساب دریافت صدقات مردمی به پیوست ارائه شده است)

۴٫ در صورت استفاده از سرنگ و فوت، ما برایشان آرزوی مغفرت داریم و کاری از دستمان بر نمی آید. 

۵٫ وراث درجه یک می​توانند پرونده متوفی را پیگیری نمایند که با توجه به فوت شاکی، سازمان حمایت از مصرف کننده با دریافت مبلغ ناچیزی به عنوان وکیل از متوفی در دادگاه دفاع خواهد کرد.(شماره حساب روی پایگاه اینترنتی قرار دارد.)

تبصره: این بند شامل معتادان گرامی نمی​شود و وراث این عزیزان متوفی برای پیگیری پرونده در صورت اصرار، باید چهار برابر مبلغ ناچیز این بند را پرداخت کنند.

۶٫ در صورت تماشای هرگونه سرنگ چینی و مشکوک آن را با پست پیشتاز به سازمان حمایت از مصرف کننده ارسال کنید. تاخیر در ارسال یعنی بازی با جان یک ملت و پیگرد قانونی دارد.

۷٫ پرونده شکایت از عاملان ورود سرنگ های آلوده چینی در جریان افتاده و به زودی اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.

۸٫ در صورت تکذیب مسئولان مختلف بهداشتی دربارهٔ آلودگی یک محصول، از آن استفاده نکنید چرا که تجربه نشان داده تکذیب قطعی با عبارت «کذب محض» بعد از مدتی درست از آب در می​آید.

 

 

خبر روز: وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل مدعی شده که می توان تنها ظرف چند ساعت و از طریق حمله هوایی، تأسیسات هسته ای ایران را از میان برد.

فیروز مشتاق با ارسال نامه​ای که یک نسخه از آن در اختیار ما قرار گرفت از ملت تقاضا کرد هیشکی(!) پاسخ این مقام مسئول را ندهد. وی در این نامه نوشته است:

به ضرس قاطع داری لغز می​خونی و قمپز در می کنی. با توجه به عقبه ای که از تو سراغ داریم هر وقت تو آمپاس گیر کردی همینطوری قیف و قپی اومدی. با بلدم بلدم بلدم کارت راه نمی افته! 

 

 

 

 

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.