طنین “اینجا ایران است” با صدای “مسعود مرادی”

همزمان با ولادت امام رضا (ع) روی آنتن شبکه جام جم ۱می‌رود؛

تیتراژ برنامه تلویزیونی “اینجا ایران است” باصدای “مسعود مرادی” و آهنگسازی “بنیامین بهادری” از ۷ مهربه مناسبت ولادت امام رضا (ع)، از شبکه جهانی جام جم ۱ پخش می‌شود.

“مسعود مرادی” (خواننده تیتراژ برنامه “اینجا ایران است” شبکه جام جم۱) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: تیتراژ این برنامه را با توجه به حال و هوای ایران عزیز، خواندم و قرار است “اینجا ایران است” از ۷ مهر به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) روی آنتن شبکه جهانی جام جم ۱ برود.
وی با اشاره به دست اندرکاران حاضر در تهیه‌ این قطعه موسیقی، اظهار داشت: آهنگسازی این قطعه برعهده “بنیامین بهادری” بوده و “فرید احمدی” نیز ترانه آن را سروده است.
وی ادامه داد: تنظیم قطعه “اینجا ایران است” برعهده “نیما وارسته ” و “علی منصوری” بوده است.
مرادی تصریح کرد: “اینجا ایران است” از ۷ مهر، هر شب و با حضور مجری‌های مختلف‌ روی آنتن شبکه جهانی جام جم ۱ می‌رود.
گفتنی است؛ “مسعود مرادی” ۸مهر ساعت ۲۱ به مناسبت روز جهانی “دریانوردی” در بندرعباس قطعه ای را به همین مناسبت به همراه قطعه “با اجازه خدا” و “اینجا ایران است” برای مخاطبان خود اجرا می‌کند.
شایان ذکر است؛ قطعه ” با اجازه خدا” با صدای “مسعود مرادی”‌در ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه جهانی جام جم ۱  و همچنین در قالب برنامه “ضیافت الهی” شبکه ۲ سیما نیز با اجرای این خواننده جوان نیز، پخش شد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.