طوفان دیرهنگام و بی‌حاصل زرد در آسیا

۱۰اردیبهشت،

 تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف الغرافه قطر رفت که بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید.

به گزارش فارس، در دقیقه ۱۱ پاس عمقی امید ابراهیمی به امین جهان عالیان رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با یک ضربه دقیق گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۸ ارسال محسن ایران‌نژاد به محمد غلامی رسید تا او با یک ضربه سر شیرجه‌ای گل دوم سپاهان را بزند.

در دقیقه ۵۵ محمدرضا خلعتبری که در نیمه دوم به میدان آمد و با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.

عبدالله صدیق در دقیقه ۴۳ روی یک ضربه کاشته گل الغرافه را به ثمر رساند.

این بازی با توجه به حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا یک مسابقه تشریفاتی بود با این حال بازیکنان سپاهان بازی بسیار خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند و این تلخ‌ترین پیروزی زردپوشان اصفهانی بود. سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا دیر به فکر بردن حریفان افتاد و این پیروزی هیچ تاثیری در سرنوشت این تیم ندارد.

با این برد سپاهان ۹ امتیازی شد ولی همچنان در رده سوم باقی ماند.

در گروه C  این مسابقات الاهلی عربستان با ۱۳ امتیاز و الغرافه قطر ۱۰ امتیازی صعودشان قطعی شده است.  النصر امارات بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. با این نتیجه الاهلی به عنوان صدرنشین صعود کرد. دیدار الاهلی و النصر ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

در این دیدار حدود ۶۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که این دیدار یکی از کم تماشاگرترین مسابقات سپاهان در دو فصل اخیر است.

سپاهان روز یکشنبه باید در ورزشگاه آزادی در فینال جام حذفی به مصاف تیم پرسپولیس برود و با این برد با شرایط روحی مناسب قدم به آن بازی می‌گذارد.

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، علی احمدی، میلان سوشاک، مهدی جعفرپور( از دقیقه ۴۶ حسین پاپی)، محسن ایران‌نژاد، امید ابراهیمی( از دقیقه ۸۳ علی کریمی)، حسن جعفری، امین جهان عالیان، اکبر ایمانی( از دقیقه ۴۶ محمدرضا خلعتبری) ، محمد غلامی و جالوویچ

سرمربی: زلاتکو کرانچار


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.