طومار اعتراضی سمیرمی‌ها به وزارت ارتباطات

۹ م دیماه ،

فاوانیوز: نماینده مردم سمیرم در مجلس از ارائه طومار اعتراضی مردم شهرستان حنا از توابع حوزه انتخابیه خود در مورد وضعیت خدمات‌دهی مخابرات به معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایستنا؛ سکینه عمرانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم شهر حنا با توابع شهرستان سمیرم طوماری را در اعتراض کم‌کاری مخابرات این شهرستان امضا کردند که امروز در جلسه علنی این طومار را به عمیدیان معاون پارلمانی وزارت ارتباطات دادم.
 
وی در توضیح گفت: با وجودی که از سال ۸۸ تاکنون مردم عوارض و آبونمان را پرداخت کرده‌اند ولی تاکنون هیچ خدماتی نسبت به قبل اضافه نشده است.
 
عمرانی ادامه داد: با وجودی که از مردم تحت عنوان عوارض و آبونمان پول گرفته‌اند ولی تاکنون یک خط به خطوط ثابت شهر حنا اضافه نشده است.
 
نماینده مردم سمیرم در ادامه اظهار کرد: مشکل دیگر وضعیت مخابرات این شهرستان این است که با کوچک‌ترین بارش تمام سیستم آنتی‌دهی موبایل قطع می‌شود و بعد از دو ساعت سیستم تلفن ثابت نیز قطع می‌گردد این در حالی است که اکنون در این شهرستان علاوه بر بارش باران جاده نیز بسته شده است و معلوم نیست که اگر مشکلی برای مردم پیش آید آنها چطور می‌خواهند اطلاع‌رسانی کنند.
 
وی با بیان اینکه پیش از این به وزیر ارتباطات در این رابطه تذکر داده است، گفت: در پاسخ به این تذکر مسئولان مخابرات شهرستان حنا تنها با توجیه خدمات قبل را مطرح کردند، ما منکر خدمات نیستیم ولی باید خدمات به اندازه کافی باشد.
 
گفتنی است در حین جلسه علنی امروز سکینه عمرانی نماینده سمیرم طومار پارچه‌ای را به معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داد.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.