ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت کنکور ۹۲ در پیام نور و غیرانتفاعی اعلام شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت کنکور ۹۲ در پیام نور و غیرانتفاعی اعلام شد

ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت کنکور 92 در پیام نور و غیرانتفاعی اعلام شد

ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی) کنکور سراسری ۹۲ برای پذیرش در بهمن ماه اعلام شد.

به گزارش ممتاز به نقل از مهر، ظرفیت پذیرش برای این رشته های تحصیلی ۲۷۰ هزار نفر است که از این تعداد ۱۷۵ هزار نفر در رشته های پیام نور و ۹۵ هزار نفر در موسسات عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی پذیرفته می شوند. 

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۲ ثبت‌نام کرده (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت‌نام نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

داوطلبان و متقاضیان می‌توانند از روز اول تا پنجم دی ماه ۹۲ به پایگاه اینترنتی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ ۳۵,۰۰۰ ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی (بهمن ماه سال ) شامل فهرست و شرایط ثبت نام، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی گروه ریاضی، گروه تجربی، گروه انسانی، گروه هنر و گروه زبان انتشار یافته است.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.