عابدزاده کوچک نتوانست پرسپولیسی شود

مدیرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز که امیر عابدزاده را در اختیار دارد در گفت‌وگو با  (ایسنا)، درباره پیوستن این دروازه‌بان به پرسپولیس گفت: امیر هنوز با ما قرارداد دارد و طبیعتا نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد، ولی فکر می‌کنم او با پرسپولیس به توافق رسیده است. ما با انتقال امیر به پرسپولیس مخالفتی نداریم، اما باید مراحل قانونی طی شود.

وی در ادامه با بیان این که هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس برای مذاکره نهایی تماسی با وی نداشته‌اند، اظهار کرد: تا وقتی با باشگاه پرسپولیس صحبت نکرده‌ام نمی‌خواهم جزئیات شرایطمان رسانه‌ای شود. پس از آن که با پرسپولیسی‌ها حرف زدم درباره مسایل مربوط به انتقال عابدزاده صحبت می‌کنم.

منصوری همچنین گفت که در صورت موافقت باشگاهش با انتقال عابدزاده به پرسپولیس، مجوز بازی این دروازه‌بان در ایران باید ابتدا از سوی باشگاه لس آنجلس بلوز به لیگ فوتبال آمریکا ارائه شود و سپس این مجوز از سوی سازمان لیگ آمریکا به فدراسیون ایران ارسال شود. هر چند وی معتقد است که در صورت موافقت باشگاهش با بازی عابدزاده در ایران، سازمان لیگ آمریکا و مخالفتی با این مساله نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز در پایان و در پاسخ به این سوال که عقد قرارداد خواهر خواندگی باشگاهش با استقلال ایران چقدر صحت دارد؟ گفت: پیش از این در این رابطه صحبت‌هایی شد، ولی اخیرا هیچ بحث تازه ای در این خصوص نشده است. به هر حال اگر این اتفاق رخ دهد افتخار بزرگی برای ما خواهد بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.